MotorStorm (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 17 sklepach w cenie od 89,00 zł do 276,00 zł



Zamówienie przedpremierowe: Zamów i zarezerwuj swój egzemplarz już teraz - gra zostanie do ciebie wysłana w piątek, 30 marzec 2007. Dostawa za darmo!

MotorStorm to przede wszystkim bezkonkurencyjna, ogromna swoboda, pozwalająca naprawdę poczuć moc off-roadowego szaleństwa, w której Gracz czerpie ogromną radochę z odkrywania, którędy to można sobie pojechać.Zapomnijcie o tym, że ktoś Wam smęcił o szarpiącej animacji i braku dynamiki. To były ułomności wczesnych wersji, po których nie ma już śladu. Pozostała za to niezwykła szczegółowość wykonania, wspaniałe efekty świetlne, niezwykle rozbudowane tereny wyścigów, stopniowe uszkodzenia pojazdów, świetna fizyka, urzekająca praca zawieszenia i różne szczególiki co rusz przykuwające oko. Ot, choćby sprawa samego bieżnika - o ile przy zwykłych samochodach daje znać o sobie umiejętnie wykorzystany bump mapping, tak już w przypadku motorów, quadów czy buggych wyraźnie widać wystające pojedyncze klocki ogumienia. Kapitalnie odwzorowano podłoże - spod kół pryskają kamyczki i błoto, ładnie zdobiąc pojazdy i kierowców, a na wysuszonej słońcem ziemi, za pędzącymi maszynami, prześlicznie wzbijają się tumany kurzu. W cieniu zaś wielkiej skały, gdzie podłoże jest nieco bardziej wilgotne, gdy przeleci po nim wesołe stado ścigających się wariatów, powstaje błoto, w którym pojazd zapada się nieco głębiej i wyraźnie traci przyczepność. Wszelkie ślady pozostawione na trasie nie znikają i są widoczne do końca wyścigu, tworząc wręcz koleiny w co bardziej uczęszczanych miejscach. Jednak zdecydowanie jednym z najmocniejszych atutów MotorStorm są dostępne tu trasy. Zapewne słyszeliście już o skrótach - i owszem, takowe są, ale podkreślanie ich obecności burzy prawdziwy obraz tras, po jakich przyjdzie nam śmigać. To nie tak, że mamy zwykłą drogę i ewentualne skróty, patent jakże znany i eksploatowany w różnych zręcznościowych wyścigach. Tutaj często masz po prostu potężny, zdający się nie mieć sztucznych ograniczeń teren, upstrzony różnymi rampami i innymi ciekawostkami (ot, chociażby trasa biegnąca po pochylonej skale - wjeżdżając na ten odcinek trzeba mieć odpowiednio dużą prędkość, bo inaczej maszyna zsunie się prosto w przepaść).



,

Heavenly Sword (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 18 sklepach w cenie od 88,00 zł do 225,00 zł



Heavenly Sword będzie dla PlayStation 3 tym, czym był God of War dla PlayStation 2. To nie będzie byle spektakularna młócka, choć trzon atrakcji będą stanowiły oczywiście pojedynki. A skoro o pojedynkach mowa: już przy wcześniejszym pokazie system walki sprawiał nad wyraz dobre wrażenie. Tymczasem ostatni rok programiści poświęcili głównie na dopracowanie systemu walki oraz AI oponentów, pragnąc rzucić wyzwanie takim grom, jak Ninja Gaiden, God of War i Devil May Cry. Co bowiem powiesz na to, że przeciwnicy będą się uczyć Twojego stylu walki? Załatwisz jednego zioma danym sposobem, drugi może to też łyknie, ale trzeci, który już zdążył się napatrzeć, jak rozprawiasz się z jego kumplami, będzie przygotowany na Twój atak - i jeżeli go czymś nie zaskoczysz, to z całą pewnością odgryzie się za kompanów. Będziesz stawał do pojedynków "jeden na jednego" z różnymi przeciwnikami, walczył ze zorganizowanymi, skoordynowanymi grupami, bądź też szalał w trakcie epickich bitew, starając się roznieść całe oddziały szturmowe składające się z setek żołnierzy - w każdym z tych przypadków walka będzie wyglądała odmiennie. Bohaterka będzie mogła wykorzystać do walki nie tylko tytułowy miecz i interaktywność środowiska, ale też zabawki pokroju starożytnej bazooki, czy też szybkostrzelnej kuszy. Będzie też dysponowała co najmniej trzema postawami: szybką, przeznaczoną do dynamicznej walki i wymagającą uwzględnienia przewagi liczebnej otaczającego Cię wroga, postawą skupiającą się przede wszystkim na ogromnej sile uderzeń oraz postawą służącą głównie do walki na odległość.

Przygoda będzie oczywiście obfitowała przede wszystkim w walki, ale znajdzie się też miejsce na przygodową nutę i eksplorację świata, rozwiązywanie puzzli i podkręcające Quick Time Events. Wszystko to zapowiada się po prostu fenomenalnie, stanowiąc wymarzoną pozycję dla każdego miłośnika tego typu gier akcji. Jak mówi jeden z producentów, Tameem Antoniades, na temat inspiracji, które tchnęły życie w ten projekt - Heavenly Sword będzie miał w sobie poetycką piękność ICO, dynamikę Panzer Dragoon Orta, ekstremalny styl Devil May Cry, głębię walki Virtua Fighter, emocje wizualne wspomnianego już "Przyczajonego tygrysa...", przesadną akcję "Kung Fu Hustle", szaleństwo "Versus" i skalę "Władcy Pierścieni".